Ajantasainen asiakasviestintä -Tiivistää yhteistyötä

Odoo CRM-sovelluksen myyntiputken avulla seuraat liidien ja myyntimahdollisuuksien kehitystä. Suunnittelet, aikataulutat ja toteutat asiakkuuksien hoitoon liittyvät toimenpiteet kuten puhelut, asiakaskäynnit, markkinointimateriaalien toimitukset jne. Odoo CRM-sovelluksella luot kätevästi tarjoukset ja käsittelet tarvittaessa koko prosessin tarjouksesta laskutukseen siirtymättä CRM-osiosta muihin osajärjestelmiin. Tämä on mahdollista Odoo -ohjelmiston kehittyneen integraation ja käyttöliittymän avulla.

Raportointi ja analyysi -Mittaa suorituskykyä

Odoo CRM-sovelluksen avulla raportoit ja analysoit myynnin tai myyntitiimien suoritusta. Voit muokata näkymiä tarpeidesi mukaan, jotta saat parhaan mahdollisen kokonaiskuvan aktiviteeteista ja niiden vaikutuksista. Järjestelmään on myyntitavoitteiden ja tulospalkkioiden lisäksi mahdollista luoda työntekijöiden motivointiin liittyviä palkitsemistapoja. Odoo CRM-sovellus yhdistää myyjät, myyntitiimit, potentiaaliset asiakkaat ja nykyiset asiakkaat kollaboratiiviseksi yhteisöksi, jonka avulla liiketoiminnan kehittäminen tulee entistäkin tehokkaammaksi.

Odoon sovellukset

Liittyvät rinnakkaismoduulit

Myynti

Myynti

Myynti on aina seurausta hyvästä asiakkuuksien hoidosta. Tästä syystä Odoo Myynti -sovellus onkin kiinteästi integroi...